Spell Panic
Täysin uusi taisteluhaaste! Vihollisia ilmestyy valtavia määriä, ja sinun täytyy jatkuvasti valita uusia loitsuja rakentaaksesi vahvimman mahdollisen kokonaisuuden. Nopeatempoisissa taisteluissa sinun on löydettävä strategia, joka pitää sinut hengissä!