Legendary Spell
Luo voimakkaimmat loitsut rakentamalla oman korttipakkasi. Tämä on pakarakennus-roguelike-peli. Yhdistä ja sulauta yli 100 huolellisesti suunniteltua loitsua luodaksesi voimakkainta mahdollista magiaa. Yli 50 ainutlaatuista vihollista ilmestyy monenlaisille tasoille. Valitse oma taistelustrategiasi ja käytä voimakkaita loitsuja oikealla hetkellä kukistaaksesi loputtomat vihollisaallot! Kohtaa erilaisia tapahtumia, valitse riskialttiin tai turvallisemman reitin välillä, taistele erilaisia vihollisia vastaan, valitse eri kortteja ja löydä ainutlaatuisia reliikkejä!