WARTILE
Tämä aito pöytävideopeli kutsuu pelaajan pikkuseikkailuja pursuavaan miniatyyrimaailmaan. Sen tapahtumapaikkana ovat kauniit käsityönä tehdyt dioraama-taistelukentät, joiden inspiraationa on viikinkien kunniaksi norjalainen mytologia. Wartile on cooldown-pohjainen peli, jossa riittää niin toimintaa kuin aikaa seuraavien siirtojen miettimiseen. Vaikka se sisältää vuoropohjaisten pelien strategisia piirteitä, hidastustoimintojen ja latausaikaan perustuvan pelinkulun yhdistelmä ylläpitää taistelun jännityksen ja antaa samalla hengähdystaukoja taktisten päätösten tekemiseen. Syvimmältä olemukseltaan Wartile on oikeiden asemien ja taktiikoiden valitsemisen peli.