Warpips
Vauhdikkaita taisteluja -Keskity olennaiseen – ei turhaa pikkunysväämistä. -Jokainen taistelu kestää 10–20 minuuttia. -Helppo oppia, vaikea hallita. Saat mitä tilaat -Kun ostat pelin, saat koko pelin. -Ei mikromaksuja. -Ei ostettuja etuja. Satunnaispohjalta luotuja taisteluja -Satunnaisgeneraattorin avulla luotuja taisteluja. -Jokainen pelikerta on erilainen. -Paljon uudelleenpeluuarvoa. Monipuolisia strategioita -Valitse toisiaan täydentäviä yksiköitä. -Loputon määrä strategisia yhdistelmiä. -Täysin avattava yksiköiden voimistuskaavio. Tiukkoja taisteluja -Komenna kentälle jalkaväkeä, ajoneuvoja, lentokoneita ja helikoptereita. -Pyydä ilma-, ohjus- ja tykistöiskuja. -Yksiköt suojautuvat ja toimivat järkevästi tilanteensa mukaan. -Kaikki tuhoutuu!