Vertical Drop Heroes HD
Vertical Drop Heroes on proseduraalinen tasohyppelyroolipelihybridi, jossa on roguelike-elementtejä: sankari seikkailee satunnaisesti luoduissa kentissä. Aseina on erilaisia taitoja ja ominaisuuksia ja kunkin kentän vaaroista on selvittävä oveluuden ja refleksien avulla, kunnes vastassa on loppuvastustaja ja pelin taustalla oleva totuus selviää!