Digerati Nerdook Bundle Vol.1
Yhden miehen indie-kehitysfirma Nerdook osaa tehdä pelejä, joiden pelaaminen on helppo aloittaa mutta mahdoton lopettaa. Tämä kokoelma sisältää kolme Nerdookin helmeä: Monster Slayers, Reverse Crawl ja Vertical Drop Heroes. Monster Slayers: Roguelike pakanrakennus-roolipeliseikkailu, jossa on innovatiivinen korttipohjainen taistelusysteemi. Valitse reittisi vaarallisen Pohjoislaakson läpi ja kukista legendaarinen Harbinger. Reverse Crawl: Olet jo kuollut! Mutta se ei estä sinua – Revenant Kingiä – valtaamasta valtaistuintasi takaisin. Tässä nopeatempoisessa vuoropohjaisessa strategiaroolipelissä johdat hirviöapurisi ja haudasta nousseet joukkosi taisteluun. Vertical Drop Heroes: Proseduraalisesti luotava tasohyppely-roolipeli, jossa on roguelike-aineksia. Käytössäsi on erilaisia taitoja ja kykyjä. Yritä selviytyä jokaisesta kentästä oveluutesi ja refleksiesi avulla kunnes kohtaat viimeisen päävihollisen ja totuus paljastuu!