Trash Sailors
Trash Sailors on käsin piirretty merenkäyntitoimintapeli, jossa jopa neljä pelaajaa voi pelata yhdessä coop-pelitilassa. Tee epämääräinen lautta, taistele hirviöitä vastaan ja roskaa ystävyytesi! Maailma on jäänyt jättimäisen roskatsunamin alle! Mutta hyvä asia on, että ympärilläsi kelluu paljon roskaa. Roska on pääraaka-aineesi ja tämän maailman arvokkain asia. Voit käyttää sitä polttoaineena, lautan varaosina tai jopa aseina. Valmistaudu kohtaamaan suokrokotiileja, myrkkyhaita, arktisia piraatteja ja monia muita!