Tools Up!
Remontoiminen ei ole koskaan ollut näin hauskaa! Se on kovaa, sottaista työtä. Mutta tässä moninpelissä ei tarvitse ahertaa yksin! Pidä villit remppabileet jopa kolmen ystävän kanssa! Tutustu remonttiryhmään, joka suhtautuu työhönsä intohimolla. Useimmat onnettomuudet tapahtuvat kotona: pystytkö työskentelemään, kun maalia on siellä täällä tai kun lattialla on laavaa? Maalaa seiniä, irrota tapettia ja seuraa piirustuksia. Johda remonttiryhmää ja varmista, että kaikki tietävät tehtävänsä – muuten yhteistyö tökkii. Valmistaudu ystäviesi huutoon: 3, 2, 1... Kilpaile aikaa vastaan – remontoi asuntoja, ota kuljettajia kiinni ja ansaitse jokaisesta tasosta tähti (tai jopa tähtiä)! Suorita tehtäviä, niin saat uusia tehtäviä. Tärkeintä on tiimityö. Tools Up! todistaa, että yksinkertainen ohjaus ja Party Mode -pelitila tekevät bileistä bileet! Tartu ohjaimiin ja muista Tools Up! -pelin tärkein sääntö: anna kaikkesi sekä työssä että pelissä!