The Sinking City – Necronomicon Edition
Päivitä kokemuksesi Necronomicon Editionilla, jossa on mukana: * The Sinking City * The Worshippers of the Necronomicon -lataussisältö: kolme pahamaineiseen Necronomiconiin liittyvää sivutehtävää uusilla hirviöillä. * The Investigator Pack -lataussisältö: Yksityisetsivä-asu, ensiapupakkauksia, psykoosilääkkeitä ja aloittajan materiaalipakkaus. The Sinking City on kauhumestari H.P. Lovecraftin universumin inspiroimaan avoimeen maailmaan sijoittuva seikkailu- ja tutkimispeli. Puolittain uponnut Oakmont on yliluonnollisten voimien vallassa. Sinä olet yksityisetsivä, jonka tehtävänä on selvittää mikä on vallannut kaupungin... ja sen asukkaat. - Valtava avoin maailma, jota voi tutkia jalan, veneellä, sukelluspuvussa... - Hyvä jälleenpelattavuus avoimen tutkimussysteemin ansiosta: jokaisen tapauksen voi ratkaista usealla eri tavalla, ja tekosi voivat johtaa erilaisiin lopputuloksiin. - Voit uhmata painajaismaisia otuksia 1920-luvun asearsenaalilla.