Syberia 3
Astu Benoit Sokalin uusimman mestariteoksen lumoavaan maailmaan. Youkol-heimo löytää Kate Walkerin puolikuolleena joenpenkalta. Youkolit ovat lumistrutseja seuraava paimentolaiskansa. He kaikki ovat jumissa Valsemborin kaupungissa, ja heidän on yhdessä löydettävä ulospääsytie jatkaakseen matkaansa ja voittaakseen vihollisensa ja odottamattomat esteet. Ja kaiken huipuksi Katen menneisyys palaa vainoamaan heitä... Tämä maailma on täynnä Benoit Sokalin keksimää ja piirtämää huikeaa tarinankerrontaa. Musiikista vastaa Inon Zur Tutki lumoavaa kolmiulotteista maailmaa, joka on täynnä ihmeitä ja elämää. Uppoudu tarinaan, omaperäisiin pulmiin ja unohtumattoman sankarittaren upean seikkailun arvoituksiin.