SUPERHOT
”Todella erinomainen.” – destructoid, 9/10 "Innovatiivisin ammuskelupeli, jota olen pelannut vuosiin." – Jimquisition 9.5/10 "Ei muistuta mitään aiemmin pelaamaani." – Polygon 9/10 "Saattaa hyvinkin kuulua samaan luokkaan System Shockin ja Half-Lifen kanssa." – The Daily Dot 5/5 "SUPERHOT ON INNOVATIIVISIN AMMUSKELUPELI, JOTA OLEN PELANNUT VUOSIIN!" – Washington Post SUPERHOT on ampumapeli, jossa huolellinen strategia yhdistyy hillittömään kaaokseen; aika kuluu vain, kun liikut. Tarjolla ei ole palautuvia kuntopalkkeja eikä kätevästi sijoiteltuja ammuslaatikoita: on vain sinä altavastaajana havittelemassa kaatuneiden vihollisten aseita, jotta voit raivata tiesi hidastetun luotimyrskyn halki. Ainutkertaisen, tyylitellyn grafiikkansa voimalla SUPERHOT tuo vihdoin jotakin uutta ampumapelien genreen. SUPERHOTin viimeistellyn, minimalistisen visuaalisuuden ansiosta voit keskittyä siihen, mikä on tärkeää – sulavaan pelaamiseen ja taistelujen elokuvamaiseen kauneuteen. 30 kuukauden työn tulos. Kehitystyöhön ja suunnitteluun on upotettu tuhansia tunteja. SUPERHOT sai vaatimattoman alkunsa 7 Day FPS -pelijameista, keräsi valtavasti kannatusta Kickstarter-kampanjallaan ja sai kasapäin palkintoja ja ehdokkuuksia alan asiantuntijoilta. Se on asialleen omistautuneen indie-tiimin ja tuhansien kansainvälisten tukijoiden rakkaudella luoma teos. Olet itsenäinen. Et ota vastaan käskyjä. MIND CONTROL DELETE vapauttaa sinut.