Super Time Force
Super Time Force on vauhdikas tasohyppely aikaa matkustaa twist! Sinä päätät itse aika, taivutus ja venyttely sitä oman edun taistelukentällä. Rewind aikaa ja valita, milloin hypätä takaisin toiminta, liittoutumalla-up mennyttä itsensä ainutlaatuisella yhden pelaajan co-op kokemus! Ohjaa jopa 16 ainutlaatuista hahmoa, ja taistelu koko 6 eri aikakausina, joita pitkän sitten aiemmin kaukaiseen tulevaisuuteen.