Starsand
Päiväsi alkoi suunnitellusti. Motivoituneena ja kunnianhimoisena aloitit elämäsi tärkeimmän matkan, keskellä aavikkoa, kaltaistesi ympäröimänä. Kuukausien kovan harjoittelun piti viimeinkin tuottaa tulosta. Mutta yhtäkkiä jouduittekin keskelle valtavaa hiekkamyrskyä, ja nyt olet yksin tässä vihamielisessä ja kuumassa ympäristössä. Autio ja armoton hiekkameri ulottuu horisonttiin asti. Tunnet korventavan kuumuuden ihollasi, tuulen puhaltaman hiekan kasvoillasi, ja näet joka puolella pelkkää loputonta aavikkoa... mutta hetkinen, mikäs tuo on? Jokin liikkuu kaukaisuudessa. Mitä tapahtui? Ensimmäinen ajatuksesi: Selviytyminen. Toinen ajatuksesi: Joku kyllä pelastaa sinut. Katkera herääminen: Ketään ei ole tulossa, olet täysin omillasi. Tärkein kysymys: Missä olet ja miksi yötaivaalla on kaksi kuuta? Avoin maailma Starsand on aavikkoselviytymispeli, jonka avoin maailma näyttää Maalta, mutta tuntuu hyvin erilaiselta. Vaarat, mysteerit ja pulmat odottavat sinua! Selvitä mitä oikein tapahtui, missä olet ja mikä yhdistää sinut kuolleen sivilisaation historiaan. Onnistutko selviytymään vihamielisessä ympäristössä, löytämään vastaukset ja pääsemään takaisin entiseen elämääsi? Tutki ikiaikaista aavikkoa Etsi varjoa, vettä ja elämää. Käytä energiaasi viisaasti, välttele kuumuudessa ponnistelua ja pysy lämpimänä öiden kylmyydessä. Vain järkevät selviytyvät. Saalista, valmista ja rakenna Saalista ruokaa, valmista aseita ja rakenna suoja. Vahvista suojaasi, sillä dyynit kuhisevat pelottavia otuksia. Puolusta tukikohtaasi Aavikolla olet sekä saalis että saalistaja. Pimeistä koloista tulee esiin ruokaa etsiviä hyönteismäisiä petoja. Suojele itseäsi tulella, räjäytä vihollisia kookoskranaateilla, vahvista tukikohtaasi ja tee kaikkesi selvitäksesi hengissä. Kesytä ympäristö Opettele kulkemaan valtavalla ja yksinäisellä aavikolla, pidä suunta hiekkamyrskyissä ja merkkaa reittisi. Jano ja kuumuus ovat näkymättömiä vihollisiasi päivisin, ja kylmyys vaanii sinua öisin. Opi elämään vaikeuksista huolimatta, näe ympäröivän maailman kauneus, ja ota oppia eläimistä ja luonnosta!