Slaycation Paradise
SLAYCATION PARADISE – VARAA LOMA AUTIOITUNEESEEN MAAHAN Syvällä galaksin syövereissä sijaitsevat viimeisintä huutoa olevat Slaycation Paradisen tilat, jotka tarjoavat eksklusiivisen mahdollisuuden purkaa stressiä kaikille arkiseen oravanpyörään vaihtelua kaipaaville poimumatkaajille. Tutki kauniita ja kaoottisia matkakohteitamme, jotka ovat täynnä erilaisia kuolemaasi vartovia hirviöitä. Pilko murheesi palasiksi maailmassa, joka kuihtuu ympärilläsi! VIERAILE AINUTLAATUISISSA JA EKSOOTTISISSA APOKALYPTISISSA KOHTEISSAMME Slaycation Paradisen ainutlaatuiset ulottuvuuksienväliset portaalit tarjoavat koko perheelle mahdollisuuden tutustua vaihtoehtoisiin Maapallon tuhon vaiheisiin. Hauko henkeäsi maailmojen tukahtuessa tuliseen pätsiin. Kasta varpaasi hurmeen värjäämiin jokiin ja maista margarita huulillasi.* Mikään ei voita Slaycation Paradisen tarjoamaa väistämättömän maailmanlopun tunnetta. Hyppää sekaan, verilöyly käy kuumana! * Raskaiden aseiden operointi ei ole suositeltua alkoholin vaikutuksen alaisena. PÄÄSTÄ LUOVUUTESI VALLOILLEEN JA RAKENNA JUURI OMANLAISESI TORNIPUOLUSTUS Kaikkien vieraiden käytettävissä on kätevä Construction Assembly Turret (C.A.T.-kitti), jonka avulla voi rakentaa puolustusrakennelmia mihin tahansa. Antaa täydellisen suojan ärsyttäviä zombilaumoja vastaan!** C.A.T.-kittisi turvaa sinut ja läheisesi sekä varmistaa, että nautit vierailustasi turvassa aina päiviesi päättymiseen saakka. ** Käyttö vain omalla vastuulla. Slaycation Paradise Ltd. ei ole vastuussa loukkaantumisesta tai zombi-infektiosta. OTA ILO IRTI PREMIUM-ASEISTAMME JA VUOKRATYKKIVALIKOIMASTAMME Nauti apokalypsinkestävästä asevalikoimastamme, josta löytyy kättä pidempää aina klassisesta pumppuhaulikosta liekinheittimeen, kissaheittimeen ja taikasauvoihin sekä monia muita aseita. Uskomaton arsenaalimme varmistaa, että teurastus on aina ratkiriemukasta, oli kyse sitten vihollisten viipaloimisesta tai Kaijun kokoisen hirviön teilaamisesta. ANSAITSE SLAYCATION CLUBIN JÄSENPALKINTOJA Haluamme palkita jäsenemme Slaycation Paradisessa. Kun vierailet luonamme, kerrytät Slaycation Club -palkintoja, joiden avulla avaat uusia apokalyptisia matkakohteita, aseita ja upeita päivityksiä. Vain parasta kullanarvoisille asiakkaillemme!