SAND LAND
Lähde seikkailulle SAND LANDin aavikkomaailmaan, jossa niin ihmiset kuin demonit kärsivät pahasta vesipulasta. Tapaa paholaisruhtinas Beelzebub, hänen kaitsijansa Thief sekä peloton Sheriff Rao ja lähde heidän kanssaan huikealle seikkailulle aavikolle etsimään legendaarista lähdettä. Loppu on vasta alkua, sillä tämän hedelmättömän maan takana odottaa uusi tutkittava alue. Tässä toimintaroolipelissä ohjataan päähahmo Beelzebubia nostalgisessa ja ilahduttavassa maailmassa, jonka on luonut Akira Toriyama. Opi hallitsemaan Beelzebubin voimia ja johda sankarillista hylkiöjoukkoa tutkiessasi SAND LANDin legendaarista maailmaa. Varo maailman lukuisia vaaroja: lähteen saavuttamisesta ei tule helppoa, kun saat vastaasi rosvoja, hurjia villieläimiä ja kuninkaallisen armeijan. Käytä taitojasi ja mielikuvitustasi panssarivaunujen ja muiden ajoneuvojen kehittämiseen – valittavissa on useita erilaisia osayhdistelmiä. MIELIKUVITUKSEKKAITA AJONEUVOJA Avaa ajoneuvoja, joita voi muokata erilaisilla mekaanisilla osilla, kuten aseilla, moottoreilla ja jousituksilla. Suunnittele ja käytä monenlaisia ajoneuvoja, kuten panssarivaunuja, joissa on tehokkaat tykit, moottoripyöriä, joilla voi kiitää aavikoiden halki, ja hyppyrobotteja, jotka pomppivat jokien yli, ja tutki mantereen joka kolkka. OLE PELASTAJA, JONKA MAAILMA TARVITSEE Kehitä leiriäsi Spinossa samalla kun muodostat siteitä kaupunkilaisiin. Seuraa kaupungin ja sen voimavarojen kasvua, kun tuot maanpaossa eläviä aavikkolaisia Spinoon. Kuuntele karkotettujen pyyntöjä ja toiveita ja avaa hyödyllisiä materiaaleja ja kaupungin ominaisuuksia. MATKUSTA DYYNIEN TAA Samoile SAND LANDissa ja sen kanjoneissa, paljasta salaisuuksia, voita haasteet ja etsi sisäänkäynti tuntemattomaan maailmaan.