Rustler
Grand Theft Horse - Voita valtakunta tai tuhoa se Classic GTA -pelissä, joka saa keskiaikaisen muodonmuutoksen. Suuri turnaus tuottaa palkintona prinsessan käden. Siirry paikallisilta prikaateilta mestariksi. Tai älä. Guy (se olet sinä) ja hänen ystävänsä (sopivasti nimetty nimellä Buddy) ovat voittaneet palkinnon pyhillä käsikranaateilla, trimmatuilla hevosilla ja omilla henkilökohtaisilla laulajillaan. Se on sekasortoa, jossa on todellista hulluutta. Tärkeimmät ominaisuudet  Grand Theft Horse: Tuota tuhoa keskiaikaisessa maailmassa, joka on saanut innoituksensa klassisesta GTA-pelistä. Käytä miekkoja, keihäitä, jätteitä – mitä tahansa, jolla saa työn tehtyä!  Käytä kruunua: Köyhänä talonpoikana sinun tulee käyttää luovuuttasi, jotta voit voittaa suuren turnauksen. Muodosta outoja liittoumia, huijaa vihollisiasi ja kaiva dinosauruksen luurankoja (koska, miksi ei?).  keskiaikainen hiekkalaatikko: Edistymisesi riippuu sinusta. Vietä aikaasi vieden tehtäviä päätökseen ja naura muiden kustannuksella!  Paljon huijauksia: Ammu lehmiä taivaalle, vedä naapureita mudan läpi, heitä pyhiä käsikranaatteja tai piirrä hienoja kuvia pellolla auralla.  Vallan laulu: Palkatessasi musiikkikumppanin, voit soittaa suosikkikappaleitasi ja lisätä seikkailuihin tehokkaan ääniraidan.