RIDE 6
RIDE-elämää RIDE 6:ssa on kyse muustakin kuin vain ajamisesta. Siinä on kyse siitä, kuka sinusta tulee, kun olet pyöräsi selässä. Intohimo muuttuu identiteetiksi ja jokaisesta kilpailusta tulee kannanotto. On aika osoittaa, mitä ajaminen oikeasti merkitsee – itsellesi ja koko maailmalle. Asfaltin tuolla puolen Aja yli 250 pyörällä eri kategorioista, sisältäen bagger- ja enduropyörät. Jätä asfaltti taaksesi ja tunne hiekkateiden lumo uusilla maastoradoilla, jotka tekevät ajokokemuksesta aiempaakin kokonaisvaltaisemman. Liity RIDE Festiin Osoita intohimosi kaksipyöräisiä kohtaan. Aloita urasi moottoripyöräfestivaaleilta, valitse polkusi ja haasta 10 legendaarista mestaria, aina Casey Stonerista Guy Martiniin. Kukin heistä haastaa taitosi äärimmilleen eri lajeissa, eri pyörillä ja eri radoilla. Pystytkö nousemaan legendojen joukkoon? Aja omalla tavallasi RIDE 6 mukautuu pelityyliisi, halusitpa sitten harjoitella perustaitoja tai tarttua äärimmäiseen haasteeseen. Jännittävässä Arcade-pelitilassa pääset heti ajamaan, kun taas Pro-pelitilassa voit kontrolloida kaikkea ja nauttia syvällisestä simulaatiokokemuksesta. Uuden Bridgestone Riding Schoolin ansiosta voit tarttua kaikkiin haasteisiin parhaalla mahdollisella tavalla! Verkossa ilman rajoituksia Osallistu alustasta riippumattomiin verkkopeleihin, nouse pistetaulukossa ylöspäin ja esittele mukauttamiasi pyöriä, asuja ja kypäriä. Osallistu kuukausittaisiin haasteisiin, joissa pääset ajamaan uusia jännittäviä kisoja ja voittamaan houkuttelevia palkintoja. Oikeat ajajat eivät nimittäin koskaan pysähdy.