Resident Evil 0
Resident Evil -sarjan tarina alkoi kartanon tapahtumista. Resident Evil 0 paljastaa, mitä kartanossa todellisuudessa tapahtui. Tämä uudistettu versio ottaa alkuperäisen tarinan ja pelin kulun ja lisää siihen ällistyttävän teräväpiirtografiikan. 5.1-kanavaisen surround-äänen, valinnaisen nykyaikaisen ohjausmallin ja laajakuvatelevisiotuen. Valmistaudu selvittämään pahan juurilla vaanivat kauhistuttavat salaisuudet.