Pumped BMX Pro
Pumped BMX Pro palauttaa sinut jälleen adrenaliinintäytteiseen ja nopeatempoiseen temppukisaan, missä massiiviset komboketjut voivat nostaa sinut globaalien tulostaulujen ykköseksi. Pumppaa läpi 60:n alati vaikeutuvan kentän ja muista kerätä platinamitaleja Trick Challengeja suorittamalla. Valitse 15 kuskista, joilla on esimallinnettu moottoripyörä, tai suunnittele omasi helpossa moottoripyöränluonnissa. Pumped BMX Pron ominaisuudet - 15 hahmoa, jokaisella on oma upea moottoripyörä! - Yli 40 radikaalia temppua, törkeistä kierteistä hulluihin grindauksiin! - Yli 200 haastetta, toinen toistaan vaikeampia! - 60 kauniisti luotua kenttää, vuorten huipuilta soiden syvyyksiin! - Räsynukkefysiikka, jos et aivan osu ramppiin!