Potion Craft: Alchemist Simulator
Potion Craft on alkemistisimulaattori, jossa valmistat taikajuomia erilaisista aineksista käyttämällä työkalujasi. Hallitse pajan kaikkia osa-alueita: keksi uusia reseptejä, houkuttele uusia asiakkaita ja eksperimentoi sydämesi kyllyydestä. Mutta muista: koko kaupunki luottaa sinuun. OPI TAIKAJUOMIEN TEKEMISEN TAITO Suunnittele taikajuomasi. Hienonna aineksia ja sekoita ne huolellisesti padassa. Lämmitä hiiliä. Keitä ja sekoita. Lisää pohja: vettä, öljyä tai... jotain ihan muuta. Onnittelut ensimmäisestä taikajuomastasi! Eikö ollut helppoa päästä alkuun? Opettele nyt lisää ja kehitä taitojasi! EKSPERIMENTOI JA KEKSI UUSIA RESEPTEJÄ Suunnittele reittisi alkemiakartan läpi huolellisesti ja yhdistele erilaisia vaikutuksia. Käytä maalaisjärkeä: ketään tuskin kiinnostaa myrkyllinen parannusjuoma... Vai kiinnostaako? MYY TAIKAJUOMIA Kauppaasi tulee joka päivä asiakkaita, jotka etsivät ratkaisuja ongelmiinsa. Seuraukset riippuvat siitä, mitä päätät heille myydä. Herätä kiltojen huomio, tutustu tärkeisiin henkilöihin (tai asetu heitä vastaan), ansaitse rikkauksia ja vaikutusvaltaa – jonain päivänä saatat päättää jopa koko kaupungin kohtalosta. OSTA AINEKSIA TAI KASVATA NE ITSE Jokainen alkemisti tarvitsee aineksia. Niitä voi ostaa matkustelevilta kauppiailta: ne saattavat olla kalliita, mutta voit säästää, jos onnistut tinkimään. Tai sitten voit kasvattaa niitä itse! PÄÄSTÄ LUOVUUTESI VALLOILLEEN Haluatko antaa parhaille taikajuomillesi hienon ulkoasun? Anna palaa! Muuta pullon muotoa, etiketin tyyppiä, kuvaa ja värejä. Voit jopa nimetä taikajuomasi ja kirjoittaa etikettiin kuvauksen. Järjestele erilaiset taikajuomasi huolellisesti ja esittele niitä kauppasi hyllyillä ja pöydillä... tai heittele niitä sinne tänne. Me emme halua päättää puolestasi, kunhan viihdyt pelin parissa!