Portal 2
Games on Demand -versio tukee seuraavia kieliä: englanti, ranska, italia, saksa, espanja, puola, portugali, venäjä, japani, korea, kiina.Portal 2, odotettu jatko-osa vuoden 2007 Vuoden Pelille, on hulvattomasti älynystyröiden rajoja koetteleva seikkailu, jossa järki voittaa järeät aseet mielipuolisen tieteen talossa. Käyttämällä erittäin kokeilullista portaalikojetta kohtaat jälleen kerran tappavan nerokkaan, vallanhimoisen tekoälyn nimeltä GLaDOS. Rikot fysiikan lakeja odottamattomin tavoin sekä yksin- että moninpelitilassa ratkoessasi monipuolisia portaalipulmia laajalle ulottuvan tarinan siivittämänä.