Pneumata
Syvällä Missourin maaseudulla pikkukaupunki kärsii murhasarjasta vanhassa Clover Hill Apartments -lähiössä. Traumaattisen aivovaurion ja vaimonsa kuoleman jäljiltä murhaetsivä David Hernandez on päättänyt uppoutua työhönsä ja tutkia salaperäisen rakennuskompleksin. Pneumata on aidosti lovecraftimainen selviämiskauhupeli, jossa on häiritseviä ja raakoja pelitapahtumia upotettuna psykologiseen kauhuun, joka velloo jossakin todellisuuden ja tuonpuoleisen välimaastossa. Vaikka mielesi on pirstaloitunut, sinun on otettava selvää, tutkittava ja taisteltava henkesi edestä, kun yrität selvitä hengissä Clover Hillin seinien sisällä odottavista käsittämättömistä kauhuista. Etsi esineitä, aseita ja vihjeitä, jotka auttavat paljastamaan kaiken takana olevan synkeän totuuden, sillä ainoa tie eteenpäin on kaivautua syvemmälle.