Please, Don't Touch Anything
Please, Don’t Touch Anything on kryptinen ja aivot haastava painikepohjainen ongelmanratkaisupeli. Astut tuuraamaan vessatauolla käyvää työkaveriasi ja löydät edestäsi salaperäisen konsolin, jonka vihreässä näytössä näkyy pikselöity livekuva tuntemattomasta kaupungista. Konsolissa on myös pahaenteinen punainen nappula ja ohje olla koskematta mihinkään. Voit painaa punaista nappulaa kerran tai monesti. Valintasi ja tekosi johtavat pöyristyttäviin seuraamuksiin ja yli 30 erilaiseen loppuratkaisuun. Voit tonkia huoneesta johtolankoja, työkaluja ja nappuloita arvoitusten ratkaisemiseen ja räjähtävien tapahtumien laukaisemiseen. Petollisen yksinkertaiseen konsoliin kätkeytyy monia ällistyttäviä yllätyksiä. Tässä klassikkopelin päivitetyssä versiossa on uudet korkealaatuiset grafiikat, uusi mekaniikka, päivitetyt klassikkoloput uusin ratkaisuin ja joukko uusia loppuratkaisuja. Siitä vaan, paina nappulaa. Mielesi tekee kuitenkin.