Parking Masters Deluxe Edition
Tervetuloa Parking Mastersiin, jossa pysäköintitaitosi joutuvat äärimmäiseen testiin monien erilaisten haasteiden parissa! Ohjaa autoja, kuorma-autoja, busseja ja perävaunullisia ajoneuvoja lukuisilla tasoilla, jotka on suunniteltu realistisella fysiikalla ja kiehtovalla visuaalisella tyylillä. Tämä paketti sisältää: - Parking Masters - Parking Masters - Big Rig DLC - Parking Masters - Bus Driver DLC 2 DLC:tä, jotka lisäävät 100 uutta tasoa, joissa tarkkuutesi on äärirajoilla, kun ohjataan suuria ajoneuvoja hienovaraisesti ja hallitusti. Parking Masters Deluxe Edition tarjoaa realistisen ja palkitsevan kokemuksen kaikille pysäköinnin harrastajille. Oletko valmis todistamaan mestaruutesi ja nousemaan pysäköinnin mestariksi?