Orbital Bullet
Nopeatempoinen 360°:een toimintatasoyppely roguelite-elementeillä ROGUELITE-HERKKUA LIIPAISINSORMELLE – 360°:een kovaa asetoimintaa: Ammukset lentävät 360 asteen kuvioissa, mikä luo ennennäkemättömän asetoiminnan tunteen. – ”Vielä yksi kerta”: Proseduraalisesti luodut planeetat, ilkeät viholliset, pahat pomot, erilaiset aseet ja peliä muuttavat päivitykset takaavat addiktoivan pelattavuuden. – Hyödynnä tyydyttävintä kokemaasi pitkän matkan kierteistä tarkka-ammuntaa tai mäjäytä viholliset paloiksi hyperhaulikollasi. Vai oletko enemmän raketinheitinfani? – Nopeatempoista, heltymätöntä toimintaa pikselityyliin: jokainen kuolema on pysyvä, mutta totta puhuen kuoleminen on osa hupia. KUOLEMAA UHMAAVA EDISTYMISJÄRJESTELMÄ – Onko vaikeuksia edetä? Älä huoli, asia on hoidossa! Jokaisen kuoleman jälkeen voit käyttää nanobytejä pysyviin päivityksiin ja taitoihin. – Kelpaisiko suurempi parannusreppu tai hieman pidempään kestävä kilpi? – Voit myös aktivoida kombojärjestelmän, joka kasvattaa pelin tempoa huomattavasti ja antaa kertoimia valuutan ja kokemuksen saamiseen. – Etkö pidä aloitusaseista? Avaa uusia ja voimakkaampia aseita heti alkuun ja kosta kaikille. RAJATON, TAPPAVAN HYVÄ UUDELLEENPELATTAVUUS – Rakenna oma taitopuusi dynaamisten taitopuidemme avulla! Tee älykkäitä päätöksiä, jotta saat tehoa taitoihisi tehoa ja uusia tehopiikkejä, kun puu muuttuu jokaisella pelikerrallasi. – ”Tarvitsemme aseita, paljon aseita.” Avaa, löydä tai osta yli 42 erilaista asetta, asepäivitystä ja erilaisia tehoa parantavia etuja, jotka muuttavat pelitapaasi. – Avaa neljä erilaista pelattavaa luokkaa, kuten tykkitornia kantava Engineer tai tulta käyttävä Hellion, joilla jokaisella on oma taitopuunsa. – Oletko sitä tyyppiä, joka tykkää vanhasta kunnon kivusta? Hyvä, koska meillä on putkijärjestelmä, joka tekee pelistä huomattavasti vaikeamman (ja tarjoaa joitakin yllätyksiä) jokaisen suoritetun kierroksen jälkeen, kunnes putkesi päättyy. Älä huoli, sinulla on runsaasti mahdollisuuksia kuolemiseen. PÄÄN RÄJÄYTTÄVÄ ÄÄNIRAITA – Orbital Bullet tarjoaa jyskäävän electronica-ääniraidan, jonka ovat säveltäneet Juha Korpelainen ja Niilo Takalainen. Jos kuolet paljon, ainakin voit kuunnella tarttuvia säveliä.