Nightmare Reaper
Modernien ja retrotoimintapelien synkkä ja väkivaltainen yhdistelmä on 90-luvun klassisten 2.5D-räiskintäpelien inspiroima ja sisältää modernien ryöstelyräiskintöjen ja roguelite-pelien elementtejä. Intensiivistä ja koukuttavaa pelaamista Avoimet kentät sisältävät valtavasti vihollisia, yllätyksiä, verisuihkuja ja aarteita. Nouset estämään hänen tuhonsa ja otat painajaisista mittaa niittääksesi veristä pelastusta.