Neon Abyss Deluxe Edition
Kiihkeätempoista räiskintää ja syvällisiä roguelike-mekaanikoita yhdistävässä Neon Abyssissa olet ”Grim Squadin” jäsen. Tämän itsensä Hadeksen kokoaman ryhmän tehtävänä on soluttautua Abyssiin ja kukistaa uudet jumalat. Onko sinusta pomoksi? Jos vastaus on kyllä, lataa Neon Abyss Digital Deluxe Edition ja varmista mainiot pelihetket! Deluxe Editionin sisältö: Neon Abyss ‑peli The Lovable Rogues ‑pakkaus: ota hallintaasi kaksi uutta hahmoa, jotka ovat seurausta Titanin epäonnistuneista kokeista: katanaa käyttävä Saya ja mentaalivoimia omaava Amir. Alter Ego ‑DLC-pakkaus: kohtaa uudet jumalat hahmojesi alter egoina. Chrono Trap: Chrono Trap ‑DLC lisää Neon Abyssiin uuden Endless Mode ‑pelitilan ja Chronos-titaanin.