Neon Abyss - Alter Ego Pack
Alter Ego DLC antaa tilaisuuden pelata suosikkihahmojasi näiden alter egoina. Sisältää kahdeksan uutta ulkoasua hahmoille sekä niihin liittyvät uudet taidot.