NBA 2K Playgrounds 2
Tämä tuote ei ole enää ostettavissa 20/2/2026 jälkeen. HUOMAA: Kaikki NBA 2K Playgrounds 2 -pelin moninpelipalvelimet suljetaan 9/7/2026. Sen jälkeen kaikki verkkopalvelimia edellyttävät pelin toiminnot lakkaavat toimimasta. Arcademainen NBA-toiminta palaa NBA 2K Playgrounds 2:ssa! Megahitin jatko-osa vie katukoriksen seuraavalle tasolle massiivisella nykyisten ja entisten NBA-pelaajien kattauksella, erillispalvelimia käyttävällä verkon vastuksenhaulla, neljän pelaajan verkko-otteluilla, kolmen pisteen kisoilla, uusilla pelikentillä, muokattavilla otteluilla ja muilla parannuksilla! Valitse joukkueesi, valmistaudu pelaamaan ja pallottele ilman rajoja!