NASCAR Arcade Rush
NASCARin pedot päästetään valloilleen! NASCAR-kilpa-ajo kohtaa kolikkopelien jännityksen uudessa pelissä, jossa pääset kuljettajan penkille upouudessa NASCAR-kokemuksessa. Ikoniset kilparadat on uudistettu verrattomaksi huippunopeaksi toiminnaksi, jossa autot etenevät kylki kyljessä! Pelin tärkeimmät ominaisuudet: - Tosielämän NASCAR-tapahtumapaikat on uudistettu täysin kääntein, hypyin, nitrotehostein ja huippuvauhdikkaan hauskanpidon merkeissä! Koe Talladega Superspeedway, Daytona International Speedway, Darlington Raceway, Martinsville Speedway, Homestead-Miami Speedway, ja muita kilparatoja aivan uudella, hauskalla ja dynaamisella tavalla! - VALTAVA valikoima hevosvoimaa! Valitse täydestä ajoneuvovalikoimasta, jossa on edustettuna 75 vuotta vakioautoja 50-luvulta nykypäivään! - Tuhansittain kustomointiyhdistelmiä maalipinnoista ja uusista vanteista ilmanohjaimiin, visuaalisiin tehosteisiin ja muuhun! Sekä ajajien asumalleja, värejä ja kypäriä! - Vankat yksinpelitilat: Career NASCAR Cup Series, Quick Race ja Time Attack. - Jännittävä paikallinen kahden pelaajan moninpeli sekä 12 pelaajan verkkomoninpeli.