Metro Saga Bundle
Metro Saga Bundle indeholder alle tre spil i den kritikerroste Metro-serie - Metro 2033 Redux, Metro: Last Light Redux og Metro Exodus Gold Edition (inklusive alt bonus-DLC) Rejs afsted fra Moskvas ødelagte undergrundstunneller til et post-apokalyptisk Ruslands fjerntliggende ødemarker, og oplev tre af det seneste årtis bedste single-player førstepersons-skydespil, der sammen skaber et stort episk eventyr ...