Esittelyversio nyt saatavana! Hae sitä kaupasta. Jokaisella legendalla on laulunsa, ja sinun laulusi kertovat metallista, kostosta ja tuhosta Osaksi ihminen, osaksi demoni ja täysin kostonhimoinen. Ole The Unknown ja taistele tiesi läpi helvetin hurjimpien alueiden matkallasi kohti itsensä Red Judgen kanssa käytävää mittelöä. Sinulla on kalavelkoja maksettavanasi. Tapa rytmin tahtiin Metal: Hellsinger on rytmi-FPS, missä kykysi ampua rytmin tahtiin parantaa pelikokemustasi. Mitä paremmin olet tahdissa, sitä intensiivisemmäksi musiikki käy ja sitä enemmän tuhoa saat aikaan. Demoninen arsenaali Kukista demonilaumat pääkallolla koristellulla miekalla tai erilaisilla murhaavilla aseilla. Kun ultimate-liikkeesi on valmis, päästä kaaos valloilleen valitsemallasi asekyvyllä. Laumatila Astu Leviathan-pelitilaan, missä sinun on kukistettava alati haastavampia demoniaaltoja helvetillisillä areenoilla. Teet edistyessäsi armottomia päätöksiä, mitä päivityksiä valitset, ja muokkaat itsestäsi aidosti moshaavan kuolonkoneen. Useita palkintoja voittanut soundtrack Jokaisesta erityisesti peliä varteen sävelletystä kappaleesta vastaa säveltäjäduo Two Feathers, ja niiden laulusta vastaavat metallin kuuluisat artistit kuten Serj Tankian (System of a Down), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy) ja monet muut. Eeppinen tarina Pelaa eeppistä tarinaa, jonka kertojana toimii palkittu Troy Baker. Avaa erityisiä haasteita ja valloita Tormentin valtakunnat kasvattaaksesi voimiasi ja noustaksesi tulostauluilla. Taistele läpi tulen, jään, metallin ja hulluuden Helvettinä yleisesti tunnettu Infernal Plane on itse asiassa tuhansien helvettien liittouma, joista jokainen on omalla tavallaan kammottava ja pirullinen. Jotta saat kammettua Red Judgen valtaistuimeltaan, sinun on taisteleva läpi hurjimpien alueiden, Voken jäämaailmasta Stygian hulluksi ajavaan maailmaan. Battlefield: Bad Company 2:n pääsuunnittelijalta Metal: Hellsingerin on luonut The Outsidersin kokenut FPS-tiimi. Se on Payday 2:n peliohjaajana ja Battlefield 3- ja Battlefield: Bad Company 2 -pelien pääsunnittelijana toimineen David Goldfarbin unelmaprojekti. DMCA- ja tekijänoikeustiedot: Omistamme kappaleet täysin, sillä ne on sävelletty, tuotettu ja esitetty varta vasten peliä varten. Olemme sisällönluojia varten tehneet puoleltamme kaiken varmistaaksemme, ettei tekijänoikeuskieltoja tapahdu.