Max Payne
Max Payne on mies, jolla ei ole mitään hävittävää, kaupungin väkivaltaisessa, kylmässä yössä. Karannut salainen poliisi, joka on lavastettu murhaajaksi ja jota poliisit ja jengi nyt jahtaavat. Max on selkä seinää vasten, käymässä taistelua, jota hän ei voi toivoakaan voittavansa. Valmistaudu uuteen, syvällekäyvään toimintapelien edustajaan. Valmistaudu kipuun... Max Payne on armoton tarinavetoinen peli miehestä reunalla, taistelemassa oikeutensa puolesta törmäten juonenkäänteisiin ja kieroutuneisiin roistoihin New Yorkin karkeissa uumenissa vuosisadan pahimman lumimyrskyn aikana.