Mars Survivor: Complete Edition
Asteroidikatastrofin jälkeen rakettialuksesi tekee pakkolaskun Marsin erämaahan. Tutki planeetan salaisuuksia, suunnittele pakosi ja rakenna suojapaikka puolustaaksesi itseäsi! Ominaisuudet: - Hanki premium-lähetyslaatikkoja, joissa on runsaasti romua, panssareita, aseita ja materiaaleja! - Käytä 1500 ylimääräistä jalokiveä - Selviydy Marsin haasteista - Tutki planeetan salaisuuksia ja löydä piilotettuja materiaaleja - Rakenna suojapaikka ja suojaa itseäsi Marsin ankarilta olosuhteilta! - Puolustaudu avaruusolentojen hyökkäyksiltä ja paljasta Marsin olentojen salaisuuksia! - Kerää happea ja välttämättömiä materiaaleja vanhoista raketeista selviytyäksesi - Suunnittele pakomatkasi ja varmista paluusi Maahan! - Avaa eeppisiä ryöstölaatikoita vaihtaaksesi tai päivittääksesi varusteitasi Lähde vaarallisille tutkimusretkille keräämään tietoa ja resursseja. Torju avaruusolentojen laumoja ja pelasta muita selviytyneitä. Hyödynnä heidän taitojaan ja tietojaan puolustaaksesi tukikohtaasi valtavaa vihollishyökkäystä vastaan! Ole viimeinen Marsiin jäänyt ihminen, kulje läpi erämaan ja osoita selviytymiskykysi!