Kona
Pohjois-Kanada, 1970. Omituinen lumimyrsky piiskaa Atamipek-järveä. Astu etsivän kenkiin ja tutki aavemaista kylää, selvitä epätavallisia tapahtumia ja taistele säätä vastaan selviytyäksesi. Kona on jäätävän interaktiivinen tarina ja neljän pelin sarjan ensimmäinen osa, jota et hevillä unohda. Lokakuu 1970. Teollisuuspohatta W. Hamilton, joka omistaa metsästyskartanon Pohjois-Kanadasta, raportoi useista omaisuuttaan kohtaan tehdyistä tihutöistä. Kun Hamilton ei kykene paljastamaan rikosten tekijöitä, hän kutsuu Carl Faubertin, kuuluisan yksityisetsivän, hoitamaan tapausta. Carl jää pohjoisessa Konassa odottamattomaan lumimyrskyn vangiksi. Pelaaja omaksuu Faubertin roolin, kun tämän on valaistava alueen salaperäisiä tapahtumia.