Once Alive
Osa I: VIIMEINEN SELVIYTYJÄ Kuusitoista vuotta on kulunut ihmiskunnan tuhosta, jonka aiheutti maailmanlaajuinen virus. Pelaat Jamesina, joka veljensä kanssa uskoo olevansa yksi viimeisistä elossa olevista. Kaikki muuttuu, kun hän löytää kutsun selviytyjien tukikohtaan: HaustVilleen. Osa II: HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ Veljekset päättävät etsiä muita ja jättävät kaiken taakseen. Muutaman päivän päästä he saapuvat HaustVilleen, mutta jokin kylässä tuntuu oudolta. Osa III: HE OVAT POISSA "Missä kaikki ovat? Mitä täällä tapahtui?" Pelaajan on tutkittava HaustVille ja paljastettava, mitä kyläläisille tapahtui – ja opittava lisää viruksesta. TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET Kehitetty Unreal Engine 5:llä, huipputeknologiaa hyödyntäen syvään immersioon. Koko kylä on avoin tutkittavaksi – jokaisella paikalla on oma tarinansa. Löydä menneisyys ympäristön kerronnan, äänihaamujen ja esineiden kautta. Maailma on vihamielinen – virus on tehnyt eläimistä entistä vaarallisempia. Koe elokuvamaiset välikohtaukset, jotka syventävät tarinaa.