Keeper's Toll
Nouse, langennut sankari, ja kulje matkasi loppuun! Astu Keeper's Tollin rogue-tyyliseen ja toimintaa pursuavaan seikkailuun, joka sijoittuu retrohenkiseen synkkään fantasiamaailmaan. Jokainen hetki voi olla viimeisesi, mutta takaiskut myös vahvistavat sinua. Tartu haasteeseen, kukista pelottavat viholliset ja läpäise armoton maailma ylhäältä alaspäin kuvatussa pikseliseikkailussa. Keeper's Toll keskittyy vahvasti taitopohjaiseen pelaamiseen, ja mukana on toimintaroolipelimäisiä elementtejä. Jokaisella pelikerralla opit lisää vihollisistasi ja pääset hiomaan taitoja matkalla kohti päätavoitetta. Kun olet oppinut perusasiat, Keeper's Toll heittää eteesi ainutlaatuisia vihollisarkkityyppejä, mutkikkaita pomovastuksia ja tuoreita mekaniikkoja, jotka haastavat taitavimmankin sankarin. Valitse hahmoksesi Shadow Monk, Pyromancer, Blood Maiden, Necromancer, Ranger tai Bogatyr. Kullakin sankarilla on ainutlaatuiset mekaniikat, kyvyt ja etenemispolut. Keeper's Toll ja sen vaaralliset maat ovat täynnä hurjia pomovastuksia ja armottomia hyökkääjiä. Tee strategisia valintoja nopeasti, tai hahmosi matka päättyy pikaisesti!