Itorah
Olet ainoa jäljelle jäänyt ihminen naamioita täynnä olevassa maailmassa. Opasta Itorah läpi mielikuvituksellisen maailman, jossa asuu kummallisia naamioituneita olentoja. Ihmiskunta on kadonnut, ja Itorah näyttää olevan lajinsa viimeinen! Jotta hän saisi selville menneisyytensä, hänen on haettava suurisuinen kirveensä ja taisteltava tiensä läpi rehevien metsien, vaarallisten temppeleiden, myrskyisien rantakallioiden ja käsinmaalattujen eloyhteisöjen. Viaton tiedonhaku muuttuu nopeasti tehtäväksi pelastaa tämä tuntematon uusi maailma sen suurimmalta uhalta eli salaperäiseltä kulkutaudilta, joka uhkaa riuduttaa kaiken. Ominaisuudet: Käsintekemisen laatu: Tutustu taidokkaasti toteutettuun, etelä- ja keskiamerikkalaisten maisemien inspiroimaan maailmaan, jonka kehitystiimi on antaumuksella käsin maalannut ja puhaltanut näin eloa Nahucanin maailmaan. Sulavat ohjaimet: nauti hämmästyttävästä animaatiomäärästä, mikä todella herättää ITORAHin ja hänen mahtavan kykyvalikoimansa henkiin pelaajien käsissä. Vanha kunnon tasohyppely: silloin kun ITORAH ei kaada puita ja raivaa tietään maiseman halki, hänen on pidettävä hyppy- ja väistelytaitonsa yhtä terävinä kuin kirveensä, jotta hän selviäisi asteittain vaikeutuvista pulmista ja tasohyppelyhaasteista. Haastavat pomotaistelut: kohtaa Nahucanin saaliinhimoinen eläimistö ja koe vaikuttavat pomotaistelut. Ratkaise mysteeri: Onko ITORAH ainoa jäljellä oleva ihminen, ja jos on, mitä kaikille muille tapahtui? Yritä päästä perille mysteeristä lukuisten jännittävien käänteiden ja mutkikkaiden tapahtumaketjujen osuessa matkan varrelle rohkean nuoren soturin taistellessa läpi rehevien metsien, muinaisten temppeleiden ja monien muiden tapahtumapaikkojen Nahucanin pelastamiseksi! Ystävysty matkan aikana: Kuten vanha sanonta kuuluu, ”todellisia aarteita ovat matkan varrella saamamme ystävät”. Tulet tapaamaan joukon outoja ja omituisia hahmoja, jotka saattavat joko auttaa tai olla auttamatta Itorahia etsinnässä. Vangitseva äänisuunnittelu: ITORAHin antaumuksella laadittu dynaaminen ääniraita houkuttelee uppoutumaan Nahucanin kauneuteen.