Gravel
GRAVEL: VAARALLISEN HAUSKA PELI Arcade-tyylinen peli, joka tarjoaa jännittävän ja vauhdikkaan pelikokemuksen: tuhoa esteitä, käytä oikoteitä ja unohda säännöt voittaaksesi! ULTIMAATTINEN MAASTOAJOKOKEMUS! Kilpaile ympäri maailmaa erilaisissa maastoissa ja neljässä eri lajissa: - Cross Country: nopeimmat välietappikisat Namibian aavikolla tai Alaskan vuorilla - Wild Rush: aja kierroksia ainutlaatuisissa paikoissa, kuten polynesialaisella atollilla tai australialaisessa rautakaivoksessa. - Stadium Circuits: todellisia ja fiktiivisiä areenoita mahtavilla radoilla. - Speed Cross: Las Vegasista Montalegreen, yhdeksän todellista rataa, joissa on sekaisin asfaltti- ja soraosuuksia URASI ALKAA TÄNÄ VUONNA GRAVELIN KANAVALLA Kohtaa viisi edellisvuoden Off-Road Mastersin voittajaa. Kilpaile heitä vastaan todellisissa näytöksissä, kerää mainetta ja faneja yli 60 tapahtumassa maailman hurjimmissa paikoissa, tai haasta muut pelaajat verkossa kilpailuun Gravelin maailmanmestaruudesta!