Godlike Burger
Godlike Burger -pelissä ohjataan sekopäistä kokkia, joka valmistaa universumin parhaat purilaiset. Ja mikä mahtaakaan olla purilaisten salainen ainesosa? Tietenkin asiakkaat itse! Johda ravintolaa, kokkaa herkullisia purilaisia ja surmaa läjäpäin avaruusolentoja. Muista kuitenkin pitää varasi – äläkä jätä yhtään todistajaa paistamatta! Päivän aikana avaruusravintolaasi saapuu erilaisia olentoja syömään herkullisia purilaisia tai, no, pääsemään hengestään ja päätymään jauhelihaksi. Eiväthän pakastimet täyty itsestään! Voit hyökätä asiakkaiden kimppuun muitta mutkitta lihakirveesi kanssa tai käyttää kekseliäitä ansoja, joilla nitistät ruokailijat paljon luovemmin. Yöaikaan ehdit rauhassa viritellä keittiökoneita ja ansoja, hankkia tarvikkeita ja valmistaa ”erikoiskastikkeita”. Entä jos poliisi alkaa epäillä jotakin? Siinä tapauksessa voit siirtää lentävän lautasesi toisen planeetan luo – tai lahjoa virkavallan hiljaiseksi. Poliiseja ei kaivata nurkkiin nuuskimaan, kun yrittää luoda galaksin kuuluisinta purilaispaikkaa!