Genetic Disaster
1) Pelaa yksin tai kavereiden kanssa. 2) Valitse hahmo ja mutaatiot. 3) Raivaa taistellen tiesi ulos kahjosta kartanosta! Kaikki 12 kenttää generoidaan proseduraalisesti vaihtelun ja jälleenpeluuarvon takaamiseksi. Vihollislaumat odottavat sinua, mutta tarkkaile myös ympäristöä. Sekin on vaarallinen ja sopeutuu edistykseesi. Kehitä sankaria ja luo oma pelityylisi tai yhdistä eri pelityylejä ja kokoa unelmajoukkue kavereiden kanssa. Kaipaako joukko tankkia tai berserkkiä? Hommatkaa sellainen! Eikö yhteispeli maistu? Tarjolla on myös PvP-areena: Stool Warsissa 2–4 pelaajaa voi ottaa toisistaan mittaa. Unohda aseet, sillä taistelu käydään tuoleilla, räjähdetynnyreillä ja tehosteilla. Huvittelu ja välienselvittely on niputettu samaan pakettiin! Pelin motto toteaa: ”Tee yhteistyötä, mutta maltilla!”