Froggie - A Retro Platformer
Hyppele kohti voittoa minimalistisella pikselitaidetyylillä! Palaa simppeliin tasohyppelytyyliin Froggie - A Retro Platformer -pelissä, joka on minimalistisen mustavalkoisesti esitelty side-scroller. Pelissä otat inhimillisen sammakon roolin, jolla hypitään 100 haastavan tason läpi! Juokse, hyppää ja liu'u seinää pitkin sulavan pikselitaideanimaation saattelemana, kun hyppelet vihollisten päiden päällä, vältät piikki-ansoja ja teet paljon muuta! Kosketa lippuja tai kulje oviaukkojen läpi asettaaksesi uusia tallennuspisteitä siltä varalta, että kohtaat ennenaikaisen kuoleman, mutta älä kuitenkaan huoli liikaa, sillä heräät heti uudelleen ja voit yrittää uudelleen.