FMV Adventure
LATE SHIFT Late Shift on korkeapanoksinen FMV-rikostrilleri. Jouduttuaan pakotetuksi osaksi tuottoisan huutokauppakamarin ryöstöä, matematiikan opiskelija Mattin on todistettava syyttömyytensä brutaaliin ryöstöön. Valinnoillasi on vaikutusta alusta lähtien aivan loppuun saakka. Yksi pieni päätös voi muuttaa koko lopputuloksen 'valitse oma seikkailusi'-tyyppisessä pelissä, joka voi johtaa yhteen seitsemästä loppuratkaisusta. THE ISLE TIDE HOTEL Poissaolevan isän on pelastettava teini-ikäinen tyttärensä eklektisestä kultista ennen heidän viimeistä yötään Saaren Vuorovesihotelli. Pelaajat tutkivat outoja tapahtumia pelastaakseen Eleanor Malonen tässä interaktiivisessa live-toimintamysteeripelissä, jossa jokainen päätös vaikuttaa tarinaan. THE COMPLEX Lontooseen tehdyn suuren bioasehyökkäyksen jälkeen kaksi tutkijaa löytävät itsensä lukitusta laboratoriosta, josta on aika ja ilma loppumassa. THE SHAPESHIFTING DETECTIVE Shapeshifting Detective on yliluonnollisen musta murhamysteeri-FMV-peli. Pelaa etsivänä ja tutki murhaa muuttumalla miksi tahansa hahmoksi. Jopa seuraavaksi uhriksi. WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? FMV-murhamysteeri yllättävällä käänteellä: joku on yrittänyt murhata Marcus-enon. Paljasta totuus perheen vuosittaisessa tietovisassa ja yritä pelastaa hänet ennen kuin on liian myöhäistä. TEN DATES Misha, lontoolainen milleniaali, joka etsii sitä vaikeasti tavoiteltavaa henkilökohtaista yhteyttä, yllyttää parhaan ystävänsä Ryanin mukaan pikadeittitapahtumaan hänen kanssaan. Kummallakin on omat viisi potentiaalista kumppania, ja Mishan ja Ryanin on kerättävä rohkeutta ja käytettävä charmia, jotta he pääsevät treffeille villisti erilaisten persoonallisuuksien kanssa. MIA AND THE DRAGON PRINCESS Interaktiivinen live-action-elokuva, joka seuraa Miaa, sisukasta baarimikkoa, jonka elämä ajautuu kaaokseen, kun väkivaltaisia roistoja pakeneva salaperäinen nainen, joka ei osaa puhua englantia, ilmestyy hänen työpaikalleen. BLOODSHORE Bloodshore on interaktiivinen toimintaelokuva, joka kertoo televisioidusta battle royale -taistelusta korkean profiilin striimaajien, viihdyttäjien ja kuolemaantuomittujen vankien välillä. Sinä ohjaat Nickin, nuhjuisen näyttelijän, joka taistelee elämän mullistavasta rahapalkinnosta, kohtaloa.