Fear the Spotlight
Fear the Spotlight on tunnelmallinen yläviistosta kuvattu kauhuseikkailu, jossa setvitään häiritsevää mysteeriä. Hiivi kouluun oppituntien jälkeen Vivianin ja Amyn kanssa, selviydy pieleen menneestä spiritistisestä istunnosta, selvitä käsinkosketeltavia pulmia ja mitä tahansa teetkin, pysy poissa valokeilasta... Sunnyside High’n koululla on synkkä menneisyys. Kun Vivian astuu sen autioille käytäville pitämään spiritististä istuntoa kapinahenkisen Amy kanssa, hän jää yllättäen yksin käytävillä vaeltelevan hirviön armoille. Vivianin on vältettävä sen katsetta, löydettävä ystävänsä ja selvitettävä häiritsevä, murhanhimoinen totuus vuosikymmeniä vanhan tragedian takana. Fear the Spotlight on karmiva kunnianosoitus 90-luvun kauhuelämysklassikoille. Se keskittyy rikkaaseen tarinankerrontaan, pulmien ratkomiseen ja kireään ilmapiiriin. Tämä on täydellinen kerronnallinen kauhupeli heille, joille lajityyppi ei ole entuudestaan tuttu. PAKENE PAINAJAISESTA Spiritistinen istunto on mennyt kamalalla tavalla pieleen. Amy on kadonnut ja koulu on muuntunut painajaismaiseksi versioksi itsestään. Pelaa Viviania, joka yrittää selvittää synkän, kätketyn menneisyyden sekä pelastaa samalla sinut ja ystäväsi. IHASTUTTAVAN KAUHISTUTTAVAA PELAAMISTA * Hiiviskele välttääksesi tulemasta tuntemattoman olennon huomaamaksi jännittävissä, käsinlaadituissa hiiviskelykohtauksissa, kun Vivian tutkii koulun käytävien pahaenteistä pimeyttä. * Ratko erittäin kouriintuntuvia pulmia, jotka ovat kunnianosoitus lajityypin suosikeille, kun taas kehittyvä pelimekaniikka tyydyttää modernin kauhun ystäviä. * Tutki ränsistyneen Sunnyside High -koulun aavemaisia tiloja mukanasi taskulamppu, ruuvimeisseli, jakoavain ja kaikkea, mitä onnistut salaperäisyyden verkkojen keskeltä löytämään. 1990-LUVUN TUNNELMALLISTA KAUHUA Tutki Sunnyside High -koulun helvetillistä puolta Vivianina tässä kunnianosoituksessa 90-luvun teinikauhuklassikoille. Retrotyylinen grafiikka, jännittävä äänisuunnittelu sekä nostalginen tapahtumapaikka ilahduttaa niin veteraanifaneja kuin kauhutyylilajin tulokkaitakin. LAAJEMPI TARINA Sukella entistäkin syvemmälle Fear the Spotlight -pelin synkkään maailmaan laajennetulla tarinalla. Fear the Spotlight on Blumhouse Productionsiin kuuluvan videopelihaaran, Blumhouse Gamesin, ensimmäinen pelijulkaisu. Pelistudio on keskittynyt loistamaan luomalla luovimpia ja ainutkertaisimpia kauhutyylilajin edustajia.