EARTHLOCK
Aavikkokeräilijä Amon joutuu elämänsä seikkailuun törmätessään eriskummallisen olion kotonaan Zaberissa. Liity Amonin ja muiden mahtavien sankarien seuraan tässä vuoropohjaisessa fantasiaroolipelissä, jossa vie sinut mukanaan unohtumattomalle matkalle Umbran ympäri. Tämä salaperäinen, kaunis mutta myös ankara planeetta lakkasi pyörimästä jo tuhansia vuodenkiertoja sitten. Peli sisältää ainutlaatuisen valikoiman muokattavia hahmoja, joilla jokaisella on oma persoonallisuutensa ja itsetutkiskelumatkansa. Keräile, tutki ja taistele sekä ikuisen päivän puolella että jatkuvan yön pimeydessä. Umbran pelastamiseksi sinun on selvitettävä ja paljastettava salaisuuksia sekä kukistettava villeimmätkin kuvitelmasi ylittävä voimistuva pahuus!