Cuisineer
Itsenäinen seikkailija Pom hätkähtää vanhemmilta tullutta kirjettä ja palaa kotiinsa Paellaan. Vanhemmat ovat kuitenkin kadonneet ja rakkaudella vaalittu ravintola seisoo tyhjillään. Velka kertyy ja kylä kaipaa hyvää ruokaa, joten Pomin täytyy lähteä luolaston uumeniin etsimään harvinaisia mausteita, lihoja ja kasviksia. Vain siten hän voi pitää vanhempiensa unelman elossa. Astu syvälle luolastoon ja pistä keittiössä hyrskyn myrskyn ravintoloitsijaksi ryhtyneenä seikkailija Pomina! Cuisineerin ruokateemaisessa toiminnassa aterian loihtiminen on kiven takana, sillä joudut hankkimaan materiaalit ja ainesosat luolastoa tutkimalla. Taistele ruoanlaittovälineilläsi jättiläiskanoja, tykistökatkarapuja, tulta syökseviä paprikoita ja muita ärsyttäviä vaaroja vastaan ja siemaile matkan varrella boba-teetä. Remontoi keittiö mieleiseksi paikallisten käsityöläisten avulla ja sisusta ravintolasali kanta-asiakkaiden tarpeisiin sopivaksi. Kaikki odottavat jo harvinaisia ruokalajejasi. Cuisineerin Xbox Series X/S ja Windows Store -versio tarjoilee mukaansatempaavaa pelaamista tuoreiden ainesosien höystämänä. Mukana on uusia aseita, koko vuoden jatkuvia festivaaleja, asutoiminto ja paljon muita herkullisia lisukkeita, jotka taatusti tuovat lisämakua peliin. Luolastojen buffet Tutki vihreitä raunioita, jäätynyttä vuonoa, Konpeiton suota ja muita proseduraalisesti luotuja biomeja, jotka muuttavat kokoaan, muotoaan ja resurssejaan joka käyntikerralla. Luo omanlaisesi kulinaarinen kokemus Kokkaa yli 100 erilaista reseptiä eri puolilta maailmaa. Kaikkea rapeista popiah-kääryleistä ja täyteläisestä kaya-hillosta kahteen kertaan paistettuun sitruunaiseen kanaan ja herkullisen marjaisiin jälkiruokiin. Valmista juuri sopivat ruoat eri asiakkaille ja remontoi keittiösi ja ruokasalisi oman makusi mukaan paikallisten käsityöläisten avulla. Makujen mestariksi taistelussa Tyrmää hirviöt ja kilpailijat suolaisilla, happamilla, makeilla, kitkerillä, umamin makuisilla, jäisillä ja paahteisilla voimilla, joilla syntyy liekkejä, myrkkyjä, ketjusalamoita ja muita upeita vaikutuksia. Voit myös taistella erikoisilla keittiövälineillä ja gourmet-varusteilla, kuten paistinlastalla, smackerelillä, miekkakalalla ja vasta lisätyillä Konpeidon nyrkki -aseilla! Tehtäviä takeawayna Tuleepa vastaasi kuplateetä myyvä Naicha tai ystävällinen Alder-seppä, Paell on täynnä makeita ja tulisia kaupunkilaisia, joihin voit ystävystyä. Luolastosta kannattaa etsiä kaupunkilaisten tarvitsemia esineitä. Palkinnoksi saat kultaa, uusia esineitä ja entistä enemmän reseptejä, jotka vievät ruoanlaittosi ja seikkailusi uusiin ulottuvuuksiin.