DYSMANTLE
Monen pitkän vuoden jälkeen nouset esiin suojastasi, ja edessäsi odottaa uljas uusi vanha maailma. Maailma täynnä häijyjä ja inhottavia olentoja. Maailma ilman yhtäkään toista ihmistä. Maailma, jossa luonto on ottanut vallan. Maailma, joka on menossa vain pahempaan suuntaan. Etsi keino päästä pois kurjalta saarelta. Mutta nauti ennen sitä katkeransuloisesta maailmanlopusta.