Duskfade
Murra ajan kahleet, kun hypit, heilut ja sivallat tiesi läpi fantastisen maailman tässä rakkauskirjeessä 3D-tasohyppelyiden klassikoille. Zirianin täytyy yhdessä mekaanisen Cuckoonsa kanssa pelastaa siskonsa salaperäisestä kellotornista, joka on syössyt maan ikuiseen yöhön. Hallitse saumattomasti yhdistyvä dynaaminen tasohyppely ja vauhdikas taistelu. Hypi, syöksy, tartu ja liidä läpi jännittävien haasteiden, jotka saavat tasohyppelyklassikoiden taikuuden syttymään uudelleen.