Dread Delusion
Tutustu oudon taivaan alla leijuviin saariin käsin tehdyssä avoimessa pelimaailmassa. Maailma on särkynyt: sen pinta on epäkuoleman vitsauksen peitossa, ja ihmiskunta on hakeutunut turvaan taivaalla kelluville mantereille. Eriskummalliset hahmot ja paikat aina sienimetsistä epäkuolleiden mausoleumeihin odottavat sinua. Keksitkö keinon parantaa maailman... vai havitteletko vain valtaa ja rikkauksia? Vaara vaanii joka nurkan takana, mutta pulmat voi ratkaista myös ilman taisteluja. Tutki pelin tehtäviin liittyvää syvällistä ja vuorovaikutteista kertomusta tai valitse oma tiesi ja tutki paikkoja itseksesi. Kaupungit ovat kipeästi kaivattuja levähdyspaikkoja, joissa voi yöpyä rauhassa, käydä kauppaa, ottaa vastaan tehtäviä ja jutella paikallisten kanssa. Terävä äly ja hurmaavat puheet voivat olla yhtä hyödyllisiä kuin miekka, sillä päätöksesi vaikuttavat tarinan etenemiseen.