Disjunction
2048. New York on sekasorron vallassa tunnetun yhteisöjohtajan pidätyksen jälkeen. Epäilykset ja syytökset ovat saaneet kaupungin valtaansa salakavalan Shard-huumeen levitessä alamaailman piireissä. Kaupungin tulevaisuus on vaakalaudalla ja kolme karaistunutta kansalaista päättää selvittää totuuden ja paljastaa salaliiton, joka uhkaa muuttaa kaupungin kohtalon. Tech noir -klassikoiden inspiroima Disjunction on tiivistunnelmainen hiiviskely-toimintaroolipeli, jossa seurataan kolmea toisiinsa nivoutuvaa tarinaa. Tarinat ovat reaktiivisia ja teoillasi on todellisia, pysyviä seurauksia. Valitse oma pelityylisi: käytä futuristista teknologiaa sekä kyberneettisiä päivityksiä ja aseita brutaalin vauhdikkaissa taisteluissa tai hiivi äänettömästi varjoissa ja hoitele vastustajat heitä tappamatta ja jälkiä jättämättä. Kenenkään ei tarvitse kuolla... ellet sinä niin päätä.